la la la..

Ligger här i min säng oh kollar på BB, vaknade fan klar vaken klockan kvart i 8, ska nu äta lite Frukost och sedan tänkte jag gå ut i det fina vädret på en lite joggingrunda..
Men INTE i skogen! Urban såg en björn när han var ute och gick i Tisdags och mamma sa i går till mig att grannarna hade sett björn spår i helgen som var 25 cm!! fatta det är en halv halv meter! hade ju  fått en hjärtinfarkt om jag stötte på den där björnen!!

Varför är björnar elaka? tänk om dom hade varit gose björnar.. men största frågan är ju vad har björnar för nytta i skogen egtligen?
okej, jag vill absolut INTE att man ska döda dom, men zoo?
Fast ne, det vill jag inte heller det då är människan elak och synd om björnen..
Dom helt enkelt traska runt i skogen så länge dom inte äter upp mig..

jag hålla mig borta från skogen och hoppas att dom håller sig borta från mig..

Jag vill inte bo på landet längre!!





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0