Galet!

Ligger här i sängen fick tillbaka min data idag som var kvar på frösön hos Melissa, skönt att ha den hemma saknade den igår;P
Min lördag har sten kul, stressade ut till frösön så jag var helt svettig när jag kom hem till Melissa, men tog ett glas vin så blev jag lugnare;)
vi spelade Buzz, lite kort, pratade och skrattade sedan blev det bishop bar, där tog jag mitt första glas rosé för i år och det var underbart gott och fick vår/sommar känslor där jag satt med jeansshorts och rosé!
Lördagkvällen fick ett helt galet slut då vi får för oss att åka sopsäng i gustavsbergs backen på frösön!
Vet inte vem idé det var (inte min!!) men jag frågar i allafall efter 3 sopsäckar i baren, så går vi till slalombacken.. det var långt och bara massa uppförsbakar! ska säga er det att det är inte lätt att gå med högklakat i en slalombacke, var även livrädd hela tiden men vi tar oss en bit upp och åker ner, (väckte väl hela frösön med mitt panikslagna skrik) det regnar och är helt smutsig.. men det var en upplevelse jag nog aldrig kommer glömma:P
Söndagen sitter jag på balkongen och Solar hos Andrea hela dagen! jätte härligt väder!


Jag och Melissa!


Jag och Meilssas kompis Daniel


Balkong solning på brunflovägen!


Alma<3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0