Förväl till fläckar,

Lita på rosa!
Jag älskar verkligen vanish, det är grymt bra.
För ett tag sedan hade jag helpanik om en duk som hade fått en hel rövinsflaska på sig (såg det ut som) hade panik och visste inte hur jag skulle få bort den, jag gjorde en liten blaning av vanish och varm vatten och tog en pensel och målade på det på fläcken (ganska mycket) och lät de stå i ca 10 min sen var den helt borta!! (fläcken alltså)

Ni tjejer som brukar ha vitt på er när ni är ute på natten vilda fester vet att det inte är lätt att hålla det vitt hela kvällen, jag har rött läppstift väldigt ofta och den kombinationen med vitt går inte alltid så bra, idag gav jag mig så läppstift fläckarna på min vita brus, använde vanish på flaska denna gång, sprutade på och gunggade lite med fingret och jag lovar er det var som att trolla! fläcken av de röda oljan försvann! hela magist!!

Slutsatsen av detta är om ni är lika klantig som mig heller har folk i er omgivning som är det (det var inte jag som spilde på duken) så behöver man inte oroa sig längre, för vanish funkar!!
Förväl till fläckar, lite på rosa!!



<3





XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha! Smygreklam om något!

2011-04-08 @ 15:11:44
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0