Vår

Sist jag skrev ett inlägg om våren blev det snöstorm dagen efter, men håller tummarna att det bara var då!
I tisdags var jag ute på en joggingrunda (ap skönt när solen bara steker i ansiktet) sedan satt jag i solen med en banan och p3 i öronen och bara NJÖT! idag var jag först på ''knapp jakt'' i stan men hittade ingen som matchade knapparna på min jacka (har tappat EN) gick hem till Lovisa och tog med henne på lite lunch/middag, gick sedan vi lite på stan.. super mysigt<3
Älskar att gå på bar gator (utan snö och slask) med solglasögonen på, bakom mina solglasögon kan jag va mig själv;)

jobb på det sen och det gick bra!

nu ligger jag i sängen och ska ta fram min bok och sedan sova!

Godnatt på er mina vänner!

En bild som inte är från idag, vet ej när jag tog denna..




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0