åååh<3

vilken härlig dag jag haft idag!
vaknade kl 8, då gjorde Jag, Andrea och Johanna oss i ordning och åkte in till stan på frukost shopping på HM, dom öppnade för vissa medlemar som fick jätte god frukost och 20% rabatt på allt i butiken!
jag hittade värdens finsate byxdress som fick följa med hem i en påse!
Efter vi shoppat tog vi med oss frukosten och fick ut och satte oss i solen och åt, härligt att man kan sitta ute kl 10 på morgonen och att det inte är kalt!:)
Gick en sväng på stan sedan, plockade upp Lovisa och Malin för att ge oss ut hem till Espnäs! satt ute i solen, fikade och prata massa gamla minnen!
hoppade stuttsmatta och hade lite frisörsalong ute!
lovisa klippte mitt hår (det var på tiden)
gjorde mat och vi satt 10 st vid matbordet!
Tryckte in oss i två bilar för att åka och se på bio! det blev ''hur många lingon finns det i världen'' ack vad bra den var! skattade och grät floder!

nu ligger jag och Andrea i sängen och myser!
imorgon blir det att njuta i solen sedan grill mys och fira kungens födelsedag!


Mys frukost!

Mitt fynd i dag! älskar den!!!

mys med mina älskade tjejer<3

jag och Lovi på Stuttsis!

mitt järngäng!<3

Ubbe,Annaklara och mamma!<3

jag och Lovi<3





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0