ute i solen!

sitter ute i en mysig tröja, shorts, barfota! är nog siste gången man kan gå barfota iår (man kan egentligen inte gå barfota nu heller, det var jag som inte orkade gå och ta på mig skor, det är kallt i gräset)men det är inte så kallt! sitter i solen och det blåser inte så mycket.. tyckte det var mysigt när ja fick borsta bort alla oranga löv som var på stolen och bordet!
idag är det exakt en månad sedan jga lämnade min ena familj i varberg och åkte upp till denna familjen!
med mig har det inte hänt så mycket, har mittbena nu i stället för sidobena.. emn mina vänner har det hänt en del! Min älskade Carro och hennes Ludde ska få en bäbis!! ååh det ska bli såå kul! längtar! älskling jag lovar att jag kommer ner till dig när det börjar bli dax!
saknar er alla så!
Min älskade Lina har haft det jobbit denna månaden så tror att det blir sthlm nästa vecka några dagar, hon och förhoppningsvis Vicky åker upp och jag ner så möts vi i mitten och träffar självklart underbara lilla Emma!
hoppas hoppas!!
Är ledig idag, vaknade vid 9 låg kvar till tio fick frukost på sängen (av mig själv) och där låg jag och hade det mysigt och kollade på the hills! lina ringde vi pratade en stund sedan började jag med att plocka ur diskmaskinen (tänkte egentligen ta en lång promenad) det gick vidare till att jag nu har damsugit och städat hela nedervåningen! bra isa!
nu ska jag sitta här en liten stund till sedan ska jag ta min lång promenad;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0