snart en vecka

har jag varit här nu, imorgon är det en vecka sedan jag stod på tåget och grät så jag inte kunde andas och kollade på mina älskade vänner stå kvar på tågstationen när dörrarna åkte igen, det var bland de hemskaste jag varit med om!
saknar er jätte mycket redan nu!
jag har jobbat;) började i fredags på skopunkten och har jobbat varje dag sen dess!
imorgon är jag ledig.. då ska jag sova! de är skillnaden på att bo här, när jag börjar kl 10 så måste jag kliva upp kl halv 7 för att åka bil och buss, när jag bodde i Varberg var det bara att gå ut igenom dörren 10 min innan jag började:P
nu ligger jag och kollar på lite sällskap med filip och fredrik.. ska snart gå och lägga mig tänkte jag.
var och träffade några gamla klassisar i lördags det var riktigt trevligt vi skulle till krogen med men mitt leg ligger ju kvar i varberg (nu är det på väg igenom sverige)
men vi hade super trevligt iaf kommer ju bli flera gånger nu eftersom jag inte kommer åka här i från..
nu ska jag sova! har lagt mig i sängen och borstat tänderna!
mamma har varit så duktig i dag och städat ur typ 6-7 år ur garderoberna så jag kan hälla in man kläder, då kommer de verkligen kännas att jag bor här..
sov så gott vänner!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0