slapp dag!

idag har jag varit så slapp! Andrea kom och drog upp mig ur sängen var vaken men orkade inte gå upp gillade mer att ligga och kolla på webtv :P
men hon hade med sig Alma palma vi tog en promenad sedan åt frulle och jag hjälpte henne att kolla ut lite lekar till mickes födelsedags fest på lördag..
tänkte åka in till stan men det får bli en annan dag kanske imorgon:)
jag, Andrea och Alma låg i min säng och myste sedan åkte dom hem och jag hjälpte mamma lite.. sen la jag mig i soffan och inte gjorde något har till och  med glömt vad jag gjorde..
men jag tog tag i mina syskon i handen och gick till köket jag började göra Lins-soppa och Anna-klara började med plättarna super god middag blev det och mamma behövde inte göra något!
kollade nyss på nyheterna och Östersund har blivit utnämnd till Sveriges mat huvudstad! bra gjort Jämtland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0