mitt ute i ingenstans ;P

ligger i sängen och lyssnar på en klocka som tickar, på något sätt så hörs den bara när jag ligger längst bort i sängen och då orkar jag aldrig gå upp och stänga av den heller slänga ut den igenom fönstret, fast att jag vill så gärna :P
idag har jag kollat på the hills på web tv, men sen kände jag att jag inte orkade att bara sitta så jag tog mig till brunflo och jag och Andrea gick powerwalk med Alma!
sen gick vi hem till henne och kolla på tv läste lite tidningar..
väl hemma igen lagade jag och mamma lite mat sedan åkte hon på föräldra möte så jag och Annaklara la oss i soffan med lite glass och kollade på idol!
sedan blev det filmen John Q! mycket bra film..
och nu ligger jag här och sa kolla lite the hills sedan sova!
imorgon blir det stan! ska blir kul att se lite folk:P
för denna vecka (jag vet att det bara är tisdag men Sön, mån och tis)
har jag gått med en tofs på huvet och slapp kläder!
blir så när man bor mitt ute i ingenstans;P
puss och god natt vänner!
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0