min helg!

denna helgen lämnade min familj mig och åkte till stugan, själv har jag hängt i brunflo hos Andrea det har blivit många skratt och vin!
fredagen var vi där hela kvällen spelade spela och pratade sedan kollade vi på film, sen var jag och Oscar uppe jätte länge och skrattade super mycket (det var länge sedan jag fick skratta så)
min stortå nagel som blev blå i början av sommaren ramlade även av.. så nu är min nagel svin FUL!
Lördagen körde andrea hem mig ett tag så gjorde jag typ inget medan hon var hos sin mamma och åt sura fiskar (BLÄ) hon kom och hämta mig sen igen och då åkte vi till oscar och linus, drack vin, spelade spel sedan åkte vi in till Östersunds city och gjorde den osäker ;)
har med andra ord haft en jätte bra helg...
nu har jag skypat med Lina och Emma i en timme lite mer, ganska komiskt när Lina är i vgb Emma i sthlm och jag här..
saknar mina flickor så mycket att det gör ont i mig!!
men snart åker vi till sthlm som har en underbar helg tillsammans!!
har haft annaklaras kamera i helgen;)
orkar inte lägga upp alla här med resen åkter ut på fb ;)
de var fredagen:)
hittade denna lappen i min kavaj ficka, har inte använt den på jätte läng så ingen anning om när den skrevs :P haha
det bästa var när Emil skulle vara en mast!! haha på (vilda gester!)
Träffade min älskade LillAnders!
ne för tusan var långtid det tar!
resten åkte upp på fb ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0