ljuvliga tisdag!

vaknade halv 10-11 av en hemsk mardröm:( gick inte upp utan låg kvar i sängen och kollade på webb tv ett tag sen klädde jag på mig och tog en långpromenad jätte härligt väder! gick längst sjön på den lilla grus vägen! härligt!
när jag kom hem åkte pysslade mamma och jag med lite grejer sedan satte vi oss i bilden och skulle lämna Annaklaras fiol som hon hade glömt, åker till brunflo och ställer oss med bilden och väntar på henne men då kommer vi på att vi glömde fiolen så vi fick köra tillbaka och hämta den! (typiskt oss)
men då satte jag mig bakom ratten så det gick undan ;)
hämtade fiolen och jakob som ville ha skjuts till golfbanan, vi lämnar fiolen och kör till Ångstas golfbana där satte jag och mamma oss ner på ett café satt i solen och drack kaffe! super mysigt!
nu ska vi snart äta lite mat har visst glömt bort det idag,
Saknar er mina älskade vänner på västkusten!
måste lägga in mina kläder! detta är bara ena sidan av rummet ;P
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0