inte ens halv vägs!

och ja håller på att dö! ont i hela kroppen är för säterna är gjorda av sten och febern har inte gått över än! bra blandning!har just kört igenom den kungliga huvudstaden stannar snart på arlanda där 2 tjejer ska gå av för att åka till thailand (kul för dom)
mina läppar ser ut som angelina jolie har inte med mig någon läpsyl glömde även min plånbok där i sista sekunden när jag gick från lägenheten ilgråtande så gick det inte tänka så mycket..mitt vatten är även slut:(
fy detta blir lite klago inlägg men kanske är förståligt!
sov iaf en litenstund när han som sattbrevid mig gick av i norrköping (tror jag) så la jag mig på sätet va skönt i 5 min sen var jag tvungen att byta till ett annat läge!
men sov iaf i 2 timmar nästan..
hoppas hoppas hoppas att stolarna på tåget är lite skönare iallafall!!
nu är vi frame på alanda! får alla som ska åka iväg ha en härlig utomlans resa!

jaha nu kommer mina tårar igen! inte för att dom ska få åka utomlan och inte jag men så fort jag tänker lite på dig och er så kommer dom! hoppas det kommer kännas lite bättre när jag kommer till mamma<3
får kolla på film, har 2 filmer på datan a walk to remember och systrar i jens andra sommaren inga pepp filmer..får kolla något på internet..







spänner inte läpparna på bilderna!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0