Hösten är här!

Det är kallt här uppe i Jämtland! skrapar ruterna på bilden, såg första snön när vi åkte till Sundsvall i lördags och fjällen har fått ett vitt täcke (jätte fin utsikt)
men det har varit jätte fint höst väder solen skiner och det ligger höstlöv på marken som man kan gå och sparka i!
det är härligt men snabbt gick det, men det kanske är för jag åkte från västkusten hit och här blir det höst snabbare (smart tänkt av mig)
kom hem från jobbet för en stund sedan har hunnit ätit lite spenat grej och nu snart ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det sova för ska jobba imorgon med, och även att jag inte börjar på förmiddagen så måste jag kliva upp halv 8, för sedan ta mig ibland till Andrea och ibland till Momma och Moffa, tror det blir Momma och Moffa imorgon för börjar kl 12 bussarna går inte jätte bra till den tiden..
idag började jag jobba kl 4 men samma där..
men snart blir det en intensiv kurs så jag äntligen får mitt körkort, har inte varit i så stort behov av det från till nu!
Älskade vänner i Varberg nu är det faktiskt dax att någon kommer och hälsar på! saknar er såå!! <3
ser er komma in på jobbet och på sta hela tiden men när jag kollar en extra gång är det någon helt annan!
detta skev jag igår men la det i utkast istället för att publicera det :P typiskt mig! som bilden typiskt mig:P hehe
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0