hemma kväll

la mig i sängen just, kanske är tidigt att lägga sig nu men ska inte det än kan inte med att lägga sig först i familjen :P
men borde har sovit så otroligt dåligt denna vecka max 5 timmar på en natt! kan inte somna ligger och funderar och tänker..inatt somnade jag lite efter kl 06, klev upp halv 10, och då vaknade jag i mardrömmar några gånger under dom timmarna!
men har iaf haft en bra dag! jobbade och det gick så klart finemang åkte med Andrea hem till henne och hjälpte henne och micke i lokalen som vi ska vara i imorgon för att fira att Micke har fyllt år:)
sen åkte vi till mig och skrev ut 1000 papper från skrivaren till imorgon och hittade ännu mera sånger och lekar!
kollade även på idol (denna säsong av idol tror jag faktiskt jag kommer följa, eftersom min familj kollar)
sen satte vi på Sunes sommar och fick massa goda skratt! :D
yes nu ger mamma upp! då går jag och borstar tänderna nu snart ;)
(klockan var faktiskt halv 12 när jag började skriva har gjort massa annat så jag tycket inte halv ett är tidigt:P)
imorgon ska mamma ha vernissage! (hon ska ställa ut tavlor) och det ska bli super kul att få se!! har redan sätt tavlorna hon ska hänga men ända ska det bli super! efter det blir det direkt till brunflo och hjälpa Andrea och micke!
sen blir det fest hela natten lång :)
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0