Gaaaah!

ligger i sängen och kollar på the hills!
men vill hugga av mina ben! igår när jag skypade med Lina och Emma så låg min rakhyvel i sängen och jag tänkte så bra, det var ju ett tag sedan jag rakade mina ben.. och tänkte inte så lång utan rakade dom utan något att smörja in.. så nu gör det ont! kliar och gör ont..  okej benen blev lena och fina men fy fan! och det hjälper inte att smörja in dom heller!
inte en bra kväll för mig, mår inte så bra.. de är skit rent ut sagt!!
saknar!
imorgon vill jag gör något så ska ringa min vän Andrea och kolla om hon vill hitta på något..
nu ska jag kolla vidare på web tv.. snart tar jag fram min rakhyvel och hyvlar bort huden på benen så  det slutar kliar!!! för jag DÖR!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0