Fredag!

har nyss lagt mig i sängen! Dansat runt i ett stort afro som AK haft på maskerad i dag:)
idag klev jag upp 07,30 mamma släppte a min i Odensala hos Momma och Moffa!
där var jag och lyssnade på Momma som bla berättade om fåglarna som bor i deras trädgård och Moffa som visade hur sin nya kamera fungerade ;P dom är värdens sötaste morföräldrar man kan ha! <3
började jobba kl 2 skulle sluta 5 men fick jobba över till halv 7! och det har gått super bra som vanligt!
kom hem hjälpte mamma med maten och sedan städade jag, mamma och Jakob och tillslut pustade vi ut framför tv!
vid 9 hoppade jag och mamma in i bilden jag framför ratten och körde till Loke för att hämta Annaklara! en ruskig resa i skogen i ös regn men vi klarade oss utmärkt de ända va att jag råkade förstöra Annaklaras kompis gräsmatta när jag gasade på;P men det växer igen!
kom hem tog ett glas vin och kollade på något dåligt tv program (jag hade inte fjärrkontrollen)
och nu har jag lagt mig i sängen!
ska upp vid 06.30 imorgon för jag och Andrea ska följa Monica och Lars-Erik (Andreas föräldrar) till ikea!
sen ska vi hem till Lovisa och dricka vin och ha det super trevligt!
nu ska jag försöka sova!
ska nog permanenta håret extremt mycket så det blir så här fint;)
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0