ensam hemma, va jag ?!

det va längesedan jag var helt ensam hemma, varit det max 2 timmar på en månad! mamma åkte nyss och vi kom hem för en och en halv timme sedan småsyskonen är hos vänner heller annaklara är på en fritidsgård och flörtar med hennes kille ;) dom kommer med urban sen när han slutar, är väl om en imma kanske så blir inte länge ensam ;P
idag har inte varit en bra dag haft min älskade lina i tankarna hela dagen! vill vara med dig mitt hjärta! att en människa kan behandla dig så här illa är sjukt han är dum i huvudet!!!! jag älskar dig mest och du förtjänar det bästa! jag ska försöka komma ner heller om vi möts i sthlm så ska du få gråta och jag ska bara hålla om dig och trösta dig!
har jobbat har jobbat jätte mycke nu! känns jätte bra! älskar det!!!
jaha vad ska jag göra nu när det inte är någon här hemma? gå runt naken? ne det vill jag inte det är super kallt :P
hehe jag ska nog prata i telefon!
jo men just det! jag måste städa på mitt rum. för det fösta har jag inte packat upp allt jag köpte på ikea och gjorde det fint och snyggt sen måste jag hitta de där förbannade simkortet så jag kan börja ringa igen! kan ringa från det nu men självklart ska det vara borta när jag har haft det på samma ställe hela tiden men NU är det borta!!!
du och jag mot den hemska världen mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0