aj aj!

idag har jag fan legat i sängen hela dagen! vakande kl 9 med värdens mens och huvud värkt!
och då bestämde jag mig för att inte gå upp! kollade på the hills tillslut gick jag upp och åt lite flingor sen la jag mig igen!
men kl 5 tänkte jag ''ne Isabell detta går inte''
jag hoppade i lite kläder och gick ut på en långpromenad vet inte hur många km med det blev en powerwalk på en och en halv timme;)
blev väldigt orolig där ett tag när jag såg upp mot himlen och sån molnen! dom var inte så ljusa svart blåa var dom! och jag var långt ifrån hemma! höjde musiken så jag inte skulle höra någon knall sen ökade jag farten ännu mera!
när jag var 20 meter från husten kom regnet! det tyckte jag var värdigt bra gjort (säger man så?) såg i början av promenaden att vädret skulle ändras men klarade en och en halv timme utan att bli blöt! (lite då, dom sista meterna) när jag kom in och satte mig på köks soffan öste regnet ner och blåste som tusan!
lite tur får även jag ibland ;P
ja men det var min dag!
väldigt intressant dag i mitt jätte hetsiga liv!:P
imorgon ska jag iaf åka in till staden och jobba ons tors ;)
nu måste jag sluta lyssna på min nya favorit artist (A Fine Frenzy) och sova!
SAKNAR ER MINA ÄLSKADE<3


xoxo

Kommentarer
Postat av: Victoria

<3

2010-10-08 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0