vill ha maskerad!

Sitter i soffan och har lagt upp bilder från när ajg var nere i Varberg förra veckan<3
idag har jag inte alls gjort mycket tog mig en spring runda och fixat lite annat, lagade även mat till familjen!
imorgon är det fredag och det tycker jag är bra för:
1. ska på stan med Andrea så slipper bara sitta hemma.
2. det är snart lördag och jag ska jobba.
3. hoppas jag får klä ut mig och ta ett glas vin med vännerna.
vill ha maskerad heller iaf få klä ut mig! vet inte till vad men det är ju så skoj!
mamma har suttigt och gjort vampyr tänder till Annaklara, jakob är nu på spökvandring med en super äcklig mask!
och enbart för att jag sitter här och klagar istället för att vara med jakob det är för jag HATAR spökvandring det är läskigt..
jag vet inte om det är för att det är halloween men jag börjar bli rädd igen! ligger på kvällen och är rädd måste ha lampan tänd, jag som var så duktig att inte längre var rädd på kvällarna:(
jag efter min spring runda ;) heting, ja jag vet!



xoxo!

Kommentarer
Postat av: Evelina





Världens finaste isabell & syter! Vi saknar dig <3

2010-10-28 @ 22:40:55
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0