trött,

Är super trött, jobbat i dag från kl 11 till kvart över 7, sov dåligt i natt så är det så grått och regnigt väder så därför man blir lätt trött då!
ska jobba i morgon med vet inte hur länge det blir men när jag har slutat ska jag på taco kväll på byggde gården i en bit bort får oss, det är mamma som är med och har hjälpt till att öppna ett fritidshus för barn där och då är det något sånt här för familjer och la la... (åh vad bra skrivet av mig, märkt inte att jag nästan ligger med huvudet på tangentbordet! men har suttit inne på olika hemsidor och kollat kläder, smycken, skor och väskor det blev dyrt, 4000 på nelly.com någon som vill betala det till mig kanske?
Vill säga Grattis till min älskade Alexandra som fyller 21 år i dag! hoppas du haft en jätte bra dag med presenter, tårta och gott sällskap!
saknar dig gumman men tänker på dig mycket! särskilt i dag :D

Älskar dig! <3


xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0