Trevlig helg!

Har haft en mycket trevlig helg!
fredagen var jag med och spelade poker hos Thomas, jag Andrea och Oscar gick sedan till G3 och dansade massa! sov hos Momma och Moffa, vaknade upp efter 4 timmars sömn ganska sliten men inte så farligt gick en god frulle sedan åkte jag till jobbet;)
slutade kl 3, gjorde lite skoj i Lillänge med Andrea och Oscar sedan hem snabbt för att byta kläder och fixa håret, sen in till stan igen och till en jobbar kompis satt hos hon och tog ett glas vin och åt sushi vi begav oss sedan till Frida en till jobbarkompis som hade inflyttningsfest, gick vidare sen till Lovisa och hängde med henne till krogen!
idag vaknade jag upp Bakis men bet i hop och följde Andrea och micke att vedkohandla (som vanligt)
sen har det blivit spelat wii och bingolotto hos Andrea! super mysigt vann inte men Oscar vann en ny lott så vi ska spela igen snart! ny söndags sysselsättning ;) det blev även matkrig och massa skratt!
perfekt slut på en super helg!
ligger i sängen nu och fryser!
ska sätta på något webtv program och sedan sova:)
(de är svårt att vara arg när man är glad, snart)
Höst bild





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0