tillbaka till vanliga dagar,

ligger i min säng vaknade för ett tag sedan, har kollat lite bloggar och sånt.
kom hem igår tåget kom till Ösd station 13.30, då åkte jag hem till Momma och Moffa, kl 16 åkte jag och jobbade:) ganska trött var jag efter nästan 15 timmars resa..
min vecka i Varberg har varit jätte bra!  ska snart lägga in bilderna på datan men den processen är inte lätt måste först lägga in dom på annaklaras data sedan in på ett ubs minne och där efter in på min! och det är många bilder så det tar en stund!
är så ledsen för att batteriet dog på kameran på fredag kvällen och jag var helt 100 % säker att jag hade med mig laddaren men den fanns ingenstans! men lyckades ta en heller 2 bilder när vi var hos Marre!
saknar er redan min älskade vänner nu får ni ta och komma upp till mig snart! jobbigt var det allt lämna blir massa tårar!
Men själv åker jag ner till sthlm snart och träffar Vicky, Lina och Emma dom dagarna kommer bli underbara! <3
ne, nu blir det frukost och sedan en promenad..











Jag älskar er mina underbara vänner,tack för en jätte bra vecka! ses snart igen!<3



xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

men jag vill att "snart" ska vara NU

2010-10-28 @ 16:09:51
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0