ta mig utomlands nu!

har fått en ny bikini överdel av min Mormor (hehe) och mitt pass blir hämtat idag
så nu är det bara att boka en resa! vart som helst där det är varmt!!
SNÄLLA!!!!
Ikväll ska jag på BIO! ska bli kul! har inte varit på bio sen den 20 januari! jo en gång såg nu avatar i gbg någon gång imellan de;)
ska se i rymden finns inga känslor! jag fick välja film annars hade det inte blivit någon film alls ;P
nu ska jag fortsätta dansa runt hemma och städa!
vill att denna BLEKA kroppen ska bli BRUN!!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill också!

2010-10-08 @ 17:35:15
URL: http://matildareinsjo.blogspot.com
Postat av: Victoria

Heting!!

2010-10-08 @ 22:50:47
Postat av: isa

vi åker!!!!!!!!!!

2010-10-09 @ 16:44:52
URL: http://isabellskog.blogg.se/
Postat av: Robban

Haha det är bara att komma hit o sätta din arm mot min så känner du dig genast mycke brunare, lovar jag Isa! ;)

2010-11-10 @ 07:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0