ny jacka beställd!

min vinter jacka kommer om ca tio dagar nu! wiih det blev en Peak performance expedition parka :)
Idag har jag varit i huset jag växte upp, bodde där 0-6 år, så lustig känsla när man känner igen sig så allt från lukten till rum!
va där för typ 9 år sedan en dag men annars har jag inte varit där sen vi flyttade. Vi sålde huset till Listbett från sthlm som nu bor hon 50 meter från oss i stället, mamma och hon blev väldigt goda vänner. nu ska huset säljas, jag vill ha det huset! hehe ja, inte nu men när jag skaffar familj och så, det hade varit roligt! men det är ju så stort..
Jag och mamma hjälpte henne att bära lite möbler till en släp kärra, sen fick vi 3 kvinnor slå våra kloka huvuden i hop och sätta fast en pressenig på släp kärran, vi står ett tag, tittar, vrider och vänder på band och en metalgrej som man ska sätta fast, när vi bestämmer oss för att ta bort metalgrejen och knyta bältet runt hela kärran i stället kommer en man som visar hur man skulle göra, vi inser att det faktiskt var lätt och han går, Så blir det blev svårt igen (det ser så lätt ut när folk spänner bandet med metalgrejen, men det var det inte) så bestämmer oss för att knyta lite;P
men jag tycker vi 3 damer klarade oss ganska bra.
Jag och mamma fick bara stanna 3 gånger och rätta till pressreningen;P
vi åker till stan sedan, jag och Lillebror går och kollar jackor och lite maskerad masker till han! och det blev lite kläder med blev två tröjor och ett par läckra örhängen ;)
denna blev det! fast i svart;)



XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

Köpte du den som var på tradera?? :)

2010-10-28 @ 07:45:04
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0