mys i sängen måndag!

idag är jag ledig, vaknade för 45 min ligger kvar i sängen och kollar på friends! UNDERBART!
idag ska jag städa, lata mig och ta en långpromenad!
min helg har varit perfekt! fredagen var jag på bio med Andrea, Oscar och Tobbe! mycket trevligt!
åkte hem till Andrea efter coh tog ett glas vin och spelade spel!
Lördagen åkte jag och jobbade sedan hem snabbt och duschade gjorde mig ordning åt mat, sedan in till stan och till Emil, de va jag Emil, Oscar och Tobbe sedan kom även Andera och micke:)
gick in till stan och satt på Solo en nytt mysigt ställe!
hade en super kväll!
söndagen var jag faktiskt bakis men överlevde, följde med Andrea och micke och veckohandla (igen) senda somnade jag på deras soffa och sov så gott efter jag vaknade där så var allt super!
åkte hem och här hemma hade vi tv mys med ENSAM MAMMA SÖKER (massa<3) och sedan film!
gick och la mig sen och här är vi nu!
sammanfatta min helg så har den varit bra! med lite salt i naveln bara:P
även fått besked om att några av mina favoriter från varberg kommer upp och firar nyår med mig!! underbart ska det bli!
nu ska jag fortsätta kolla på vänner! och snart äta lite frukost på sängen :D



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0