livet här uppe rullar på..

Har nästan nyss kommit hem från jobbet kom ut från jobbet 20 över 7, istället för att sitta och vänta på bussen gick jag gick i 45 min så kom brunflo bussen kvart över 8! nu har jag ätit lite mat ( har bara ätit en macka på hela dagen)
ska snart hoppa in i duschen och sedan lägga mig under täcket! (längtar)
ska jobba i morgon med! gillar det jätte mycket!
har glöt att skriva att jag köpt nya skor med;) super snygga! lika snygg som jag ;P (hehe)
haft en super mysigt helg!
Fredagen var jag med Lovisa nästan hela dagen vi gick på stan åt och sedan hyrde vi 2 filmer! jätte mysigt<3
lördagen jobbade jag först åkte med Momma och Moffa hem hit vi åt jätte god middag (åt resterna från middagen för 10 min sen):P
åkte hem till andrea sedan och drack lite vin och hade det trevligt!
blev lite sent så dagen efter var jag trött när jag skulle till jobbet! men det gick bra ändå:)
har gjort ett pass i dag! eftersom mitt leg inte vill komma från och tänkte att pass behöver jag när jag ska ta min sista minuten till ett varmt land!! så får jag helt enkelt hoppas at min leg kommer från! hade dödat någon om jag gjort nyss leg för 600 kr och sedan fått tillbaka det!
men detta kostade 400 kr så har jag det till min resa!
men var sur i morse och inget blev bra fult smink och ap ful i håret så blev inte så snygg, men kan inte göra så mycket åt det :P
nu kan jag inte skriva mer måste duscha!
jag nu, med halsduk och tjocktröja! inte alls lika fint väder i dag!
nu är vintern snart här!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0