fy fan vad hemskt!

vet inte om det är bara jag men hade nyss en nära döden upplevelse!
kollade på Anna gina show! och fy fan! har aldrig gillar hennes blogg, gillar inte alls när hon klär ut sig och lossar vara rolig! blir så irriterad när hon tror att hon är så rolig.. ne det var sista gången jag kollade på det och nu kommer jag inte ens kolla hennes blogg (okej, har vari inne på den 2 gånger men aldrig mer)
kommer ihåg när hon van något pris, ja men just det jag bloggade om att jag absolut inte tyckte hon skulle vinna (hon gjorde det) men då kände jag också irritation men NU! fy fan!
om det hade varit någon annan hade det varit kul, hon gör tex en imitation om en tjej som påminner om mia och klara men finns inte ens att jämföra skillnaden, mia och klara är jätte bra men denna Anna Gina! fy skämdes när jag såg det!
åh blir sur bara jag ser henne!!


så nu fick jag ut lite ilska över detta iaf:P titta INTE på hennes show!
nu ska jag sova, ska på stan med Andrea i morgon och ska ut och gå innan det.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman jag håller med dig, såg precis ett avsnitt då hon interljuvar kissie. Ohh får gåshud och mår illa.! Vi saknar dig världens bästa Isabell <3

2010-10-30 @ 02:41:01
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0