en helt vanlig blä dag!

hatar när man vaknar upp på morgonen av att huvudet bara värker!
Kunde inte somna igår, hade så många tankar i mitt huvud som snurrade runt i huvudet båda roliga/glada och mindre glada.
somnade tillslut ingen aning hur, så vaknade jag kl 10 av att mitt huvud Bara bultade och bultade!!
gav med mig en STOR suck! och tänkte jaha då blir det sängen idag, satte något dåligt web program på datan och låg och halv kollade, kollade lite film på youtube med..
gick upp och gjorde mig lie frulle som bestod av fil med bananbitar, blåbär, line och solros frön och självklart yligare en ibumetin!
fortsatte att kolla på webtv..
men nu har det gått över lite grann har suttit i köket ett tag, bestämt vad jag ska servera till middag (min dag idag) det serveras vegetarisk thai med risnudlar och wokgrönsaker;)
men innan jag börjar ska jag sätta på mig promenad skorna och ta en promenad!
jag och mina älskade syskon<3
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0