buuuh!

buuh vad jag fryser! tror det inte finns någon värme i detta huset, konstigt att det är bara jag som fryser, dom andra går omkring mer t-tröja och inte alls klagar och jag sitter i tjocktröja och skakar
ja aj jag har väl inte vant min med klimatet, blir väl det till sommaren heller något :P
idag har jag jobbat, Andrea kom och hämtade mig när hon slutade så körde vi till Haga (byn bortanför våran by;P)
där började vi hacka grönsaker till taco kvällen, det är guldsmeds-backen (byggde gård) som vi som bor vid Locknesjön kan vara på och det finns ungdomsgård, vävsuga och sy-möten ;)
idag var det taco kväll och information om lyan (ungdomsgården)
när vi ätit klart kommer Camilla från och frågar om mig om jag och Andrea vill komma mer upp för dom har ett möte som hon ville vi skulle vara med på, jag fattar inte riktigt vad det handlade om men tar en kopp kaffe och följer snällt efter, sitter där i en halvtimme och kommer ut som projekt ledare till lockne magasinet, en tidning som ska skickas ut till vi som bor runt Lockne sjön;)
ganska kul ska skriva en artikel om när jag och Andrea var små och var på byggde gården och sen så ska dom andra ansvariga för tidningen maila lite artiklar så ska jag lägga upp det, heller jag och jag, Andrea ska vara med så klart med!
ska bli intressant :)
imorgon är jag ledig, ska bli skönt att sova ut:)
lockne-magasinets nya regissörer ;P haha!



XOXO!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det var ju inte bara vi utan dom andra två tjejerna också ;)

2010-10-06 @ 22:59:54
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0