ÄNTLIGEN!

nu har jag mitt abonnemang igen! men mitt vanliga älskade nummer!
känns super bra!
Idag har jag varit ledig sov ut! var jätte skönt vaknade som en ny människa halv 12!
gjorde mig i ordning och åkte in till stan! träffade Lovisa och Connie vi gick en sväng och träffade Oscar sedan gick vi och fikade!
sedan träffade jag upp mamma vi hittade en jacka åt henne och åkte hem, heller enbart för att jag åkte in till stan idag var för att jag skulle hämta mitt nya Pass hos polisen men när vi kom dit hade dom självklart STÄNGT!!
satt sur i bilden hela vägen hem för då måste jag kliva upp 7 imorgon för att mamma åker då, orkar inte det!!!!
ska lösa detta på något sätt, vet inte hur än..
kan äntligen ringa!
xoxo

Kommentarer
Postat av: evelina





Ohhh wiiiiee =) gumman ja ringer dig i veckan saknar dig som sjutton <3<3 Jaa fler filmklipp ska du få se av henne ;)

2010-10-10 @ 23:34:26
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0