Johanna och Christoffer för alltid<3

Nu är det äntligen ofsielt att min älskade syster och hennes Christoffer har förlova sig! Har vetat om det länge nu så det känns bra att få säga det (råkat försäga mig några gånger men tror jag har lyckats prata bort det!)
Efter 5 år kärlek (fram och tillbaka) har dom nu bevisat deras kärlek på ett fin sätt gjorde det ofsiellt att dom hör ihop! igår dom befinner sig på gran carania just nu! (deras näsa resa är HIT)
Dom är det finaste paret vet inte hur många gånger jag tittat på dom och sagt att dom där två är dom sötaste i hela världen!

Ett stort Grattis till er två! Älskar er båda med hela mitt hjärta! Nu ser jag fram emot massa! (Gudmor,brudtärna, hehe tex)


hittade massa bilder på er!
vissa är konstiga men vi som känner er två vet att det är typiskt Johanna och Coffe!
Året var 2005 när ni fann varandra!
Dansa bugg händer en hel del när Coffy är med!


mys<3


haha! dancing !

alltid lika ''snygga''


Coffy som är en mes! Din flickvän är starkare
och slår ner dig!


haha!

ser inte så bra på denna bil men! detta är en typisk 
bakis morgon för er två!! 
Älskar denna bild! (sitter och skrattar!)
Hjälper till att ficka johannas älskade brat!
Sover på bussen hem från stan! :P
kolla in denna frisyren johnsen! haha


detta är också TYPISK ER! latar er i soffan och
det syns på denna bild att coffe bråkar med mig!

''bästa'' bordsskicket !
vet inte hur många gånger jag har sagt åt dig att
SLUTA SMASKA!!
Denna bild är så fin på er två!
fotograf: Jag så klart!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAAA :D Vad jag blir glad.

2010-11-09 @ 01:37:47
Postat av: Johanna

tusen tack min underbara lillasyster <3

p.s, skit snygga bilder. d.s

2010-11-13 @ 16:52:56
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0