super dag!

Denna dagen började (efter har legat kvar i sängen en stund) med en timmes promenad i snön;P
sedan flulle, skypa med johanna, hoppa in i duschen och hela den faderullan med hår och smink och tillslut kom jag och mamma iväg, mot gamla skolan som jag gick i 6an-9an! super många minnen väcktes när vi gick där i korridoren och letade efter jakob:P
hittade även mitt gamla skåp:D
jätte kul var det!
Efter hittat våran vimsiga lillebror (som tänkte hoppa på bussen fast vi sa till han innan han åkte imorse att vi skulle hämta upp han) åkte vi in till stan, hämtade upp Adam och åkte vidare till färgfabriken och kollade på en konstutställning, som faktiska bara var så där.
Funderar lite på den stackars killen som alltid får sitta där och välkomna folk och säga, '' papper om utställningen finns där borta'' och peka lite snällt, vilken jobb:/
När vi gått runt och tittat en stund skulle alla självklart på toaletten utom jag så denna kille kom jätte glatt fram och pratade lite konst, det gjorde väl lite av hans dag där när det äntligen var någon som stannade kvar och pratade, synd bara att det var för ett toa besök och inte för att jag gillade denna utställningen.. hoppas på att näste är bättre så jag kan byta fler ord med den söta (homosexuella, ja det märktes ganska tydligen) killen!
Vi åkte ner till stan igen och delade upp oss killarna och tjejerna, Jag, mamma och Annaklara gick och kollade i ''tjej'' butiker och Jakob och Adam sprang till typ clas olson och hobby boden heller något vad dom gillar:P
fyndade en super snygg Mössa/pannband och en super snygg party topp (20 kr eftersom jag hade presentkort)
kl 6 var vi klara och gick till en thai restaurang där vi bokat bord eftersom våran granne fyller år i dag, hon och hennes dotter hade varit på spa innan så kom lite sent men hade jätte god mat och trevligt sällskap Lisbeth (grannen) är så otroligt rolig !
efter mätta magar åkte vi hem och nu ligger jag i sängen och ska somna till heartbreak hotel, giller inte den filmen så men va länge sedan jag såg den så måste kolla i allafall :P
En dålig bild på mig och mitt nya fynd men får duga för ikväll:)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0