Barty fredag, Spa lördag och bingolott söndag..

blir sammanfattningsvis min helg:)
Nu sitter i köket och tycker det är kallt med bara kalsonger (rosa och jag älskar dom) tröga och tjoktjokar:P
igår fick jag hoppa in och jobba, sov hos Andrea och tog bussen in..
Hade en super bra lördag, var bakis när jag vaknade det blev lite hårt på fredagen men trevligt blev det med mina vänner!

Lovisa, Andrea och Jag
<3
mumms!
Jag och Oscar!
<3


bet ihop min bakishet och hoppade in i bilden och kl 2 var jag på spa kliniken ! fick en badkock och la mig i en slags fåtölj, och bara satt och njöt!
fick manikyr, och sedan satt vi i bubbel polen och skojade, framåt kl halv 5 vad det bara skopunkten personalen kvar, så då korkade vi upp champagnen och satt oss ute i bubbel polen jätte häftigt att sitta ute ddär det var massa massa snö och snöade också lite.. kl 7 hoppade alla in i duschen och gjorde oss i ordning för att bege oss till innerfickan en super mysig restaurang!
jätte god mat, vi satt där till halv 12 sen åkte jag och sov:)
efter jobbet fick jag vänt på bussen länge länge, men kom hem till Andrea tillslut där håller Micke och Oscar på att baka bullar;)
sedan blev det bingolotto, vann 100 kr!
har vunnit sammanlagt 600 kr nu, Andrea och Micke är inte så happy nu så ska kanske inte köpa en lott nästa vecka:P lite rädd för dom nu:P
ne nu ska jag göra mig klar för att jobba,


xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0