Grattis mitt hjärta!

Vill börja detta inlägget med att säga Grattis till min älskade Andrea som fyller år idag!:)
GRATTIS GUMMAN!<3
Kom nästan nyss hem, åkte här i från lördag morgon och har inte varit hemma sen dess, har sovit hos Momma och Moffa och hos Andrea..
Min helg har varit super bra, fredags blev det hemma mys men familjen men sex and the city 2 som jag köpte samma dag när jag och Andrea var en sväng på stan;)
jobbade lördagen dag, efter jobbet kom Andrea och hämtade mig så åkte vi till skruv vägen 7 (hos mormor och morfar, dom är i sthlm denna vecka) och lagade mat och og ett glas vin! Oscar kom bort med så åt vi lite mat och hade det super mysigt! Oscar åkte iväg till olearys för att jobba, jag och Andrea satt kvar och prata och hade mysigt! sedan åkte vi med till olearys och satt i baren med Oscar, och självklart blev det dans med;)
jobbade söndagen med så jag och Andrea sov hos i Momma och Moffas säng! (som är den skönaste sängen i hela världen!)
Efter jag jobbat söndagen följde jag med Andrea hem, Oscar kom med bort och vi kollade på Aladin och sedan spelade vi bingolotto och i andra spelet vann jag 500 kr!
sov över hos Andrea sen har jag jobbat i dag med:)
efter jobbet blev det kalas hos Andrea och micke för min lilla prinsessa!
nu ska jag mysa med min lillebror i soffan till Sunes jul!
jag och min Andrea på Olearys i lördags!


xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0