Tisdag

sitter i sängen är redo för snart åka och jobba.
sov dåligt i natt men är pigg och glad ändå;)
kollade på ung och bortskämt i går kväll och säger bar en sak Ooh my god!!
men ganska underhållande så ska nog fortsätta kolla på det där:P
Tänk om livet hade varit så där, fast tror inte att jag hade velat haft det så där, är ju väldigt pinsamt!!!
Har glömt att säga att jag fick ett samtal av min bäste vän Marty där han berättade att han kommer upp till mig den 9 december<3 åh ska bli super kul, vi ska åka skorter, grilla korv och och så blir det ju alltid lite fest;D
när kommer ni andra? som:
JOHANNA?, Lina?, Matilda?, Vicky?, Carro?, Bisse?
och mina andra vänner som jag längtar efter så otroligt mycket?
Nyår?! :D


XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilken pudding! ;)

2010-11-16 @ 14:37:36
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill komma till dig..

2010-11-17 @ 16:56:34
URL: http://matildacannmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0