MINA SKOR HAR KOMMIT!

Annaklara och Jakob kom just hem från skolan och hade hämtat posten, jag står i köket och lyssnar på musik och sätter upp julgardiner.
Jakob kommer först andfådd för han har sprungit, hör inte alls vad han säger men han lugnar sig ganska snabbt och säger lite ointresserad att ''dina skor har kommit isabell''!
jag slutar genast med gardinerna hoppar ner från soffan, får tårar i ögonen (typ) och säger
- VA?
- Skojar du?
- I brevlådan?
- Heller ska jag hämta dom på posten? (är bered på att hoppa in i bilen)
- Nej, dom har kommit i brevlådan, Annaklara kommer med dom!
jag vänder mig mot fönstret och nästan skriker!
- Varför går hon så jävla långsamt då?, Vaför tog du inte dom som sprang..
tror jag slutade andas när hon kommer in och ger mig paketet från nelly.com!
öppnar och nästan gråter av glädje!
Urban kommer in i köket och står som ett barn, på julafton, i godis butik (ne, änu gladare)
Öppnar och tar upp en grå skönhet!
''DET DÄR ÄR INGA VINTER SKOR'' hörs från urban!
men Lyssnar inte utan kramar dom för att försöka värma dom eftersom det är -20 ute, slänger av mina tjock tjockar och stoppar in foten!
dom är lite stora, men vill inte skicka tillbaka dom så lite glapp i hälen skadar inte;)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Victoria

Snygga!! :D

2010-12-01 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0