Lördag,

sitter hos Momma och Moffa, dom är i sthlm fortfarande så jag lånar deras värme, ska snart hoppa in i duschen och sedan bege mig mot stan för att träffa Lovisa:)

Har jobbat myckt denna veckan och det känns super bra, jobba även i dag och imorgon.
Igår va jag hemma för min älskade Lillebror fyllde 14 år!! (helt sjukt hur stor han har blivit)
frukost på sängen sedan drog tjejerna in till stan en snabbis, när vi kom hem åt vi god mat, Andrea kom med och åt, Hon och Annaklara ''hjälpte'' mig sedan att packa upp min väska från varberg (jag vet, sent men som sagt har jag jobbat mycket denna vecka) sedan kom Oscar vi spelade spel, kollade på idol, spelade mera spel och skrattade otroligt mycket!
Dom åkte sent så var inte allt för pigg i morse men klev upp och mamma körde mig till bussen stod där i 30 min och vänta( kom ingen buss) ringde mamma och då kom vi på att det var en röd dag och då går det ingen bräcke buss!! hon kde mig till jobbet istället!
där fick jag höra Anna berätta om skräckfilmen hon såg igår, Paranormal Activity och vi båda var så rädda första timman, att vi blev rädda varje gång det kom in en kund i butiken men Linda kom sen och roade upp oss:P
oj oj nu måste jag in i dusten!


Denna låten spelar jag för mina älskade saknade vänner på västkusten!
saknar er hela tiden! och älskar älskar den här låten!!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0