hörde snabbt radion..

sitter och lyssnar på radion medan jag sminkar mig, har pratat med Johanna i telefonen så har inte lyssnat hela tiden men när vi lägger på säger dom att forskare tror lite på att det finns en annan planet i ett annat solsysten som är precis som jorden! det hade ju varit jätte häftigt så när våran sol dör då kan vi (ja vi och vi det är ju om många miljarder år) åka dit coh fortsätta leva vidare:)
att vi kan flytta till mars var inte heller helt omöjligt det hade jag hört innan men att det fanns en annan jord trodde jag bara var prat och inte att forskarna forskar på det..
Och nu har min tanke process startat odentligen, om det finns en människa för oss en ''soulmate'' vem vet om den människan finns på den andra jorden, och tänkt om det är dit man hanar efter man dör och dom som där där kommer hit...
ne, knäppa tankar som bara kom..
jag tror ju faktiskt inte så riktig på liv efter döden, tror på att kroppen dör och själen åkter vidare, och spöken är själar som inte lyckats ''gått vidare''
men vem vet vart själarna försvinner kanske till den andra jorden!
nej men gud nu får jag sluta skriva! detta blev ett vimsigt inlägg men det bjuder jag på :P
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0