Gråter!!

min  data vill inte funka! vet inte varför, igår kväll slutade den bara ladda! vet inte varför gjorde allt! jag bytte hål i väggen, jag plockade isär sladden och ihop igen, jag  satt och med gejen man stoppar in i datan och kollade om det var den som glappade, men inget gjorde så att den började ladda, och nu ligger den död på mitt rum! har ingen aning om vad som kan ha hänt den har funkat jätte bra! har inte haft den på hela helgen nästan ingen förra veckan heller eftersom jag knappt varit hemma, men när jag haft den har den varit helt som vanligt! vad ska jag ta mig till nu?!?!?!
har panik!
om någon vet vad man kan göra snälla säg det till mig!!
ingen bra start på denna vecka!
måste nog söka ett till jobb! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0