not so good week..

Varit på stan med Lovisa idag, kollade lite i butiker så satt vi och fikade en stund.. en mycket mysig<3
åkte sedan till brunflo för att köpa hårfärg och hämta min jacka men den hade inte kommit fast jag fått brev om det! ville gråta där i disken men höll mig, sedan köpte jag min färg och kände ja får iaf ny hårfärg..
kom hem A,K hjälpte mig med håret, nu har jag hällt ut färgen och självklart blev det inte färgen som jag ville, inte färgen som vet visade att det skulle bli, det blev mörk brunt med lite lite rött i.. var har jag min Bisse som alltid hjälpte mig förr då blev alltid mitt år super bra<3
haft en jätte dålig vecka så vad förväntade jag mig med egentligen? att håret iaf skulle bli bra.. nej!
hoppas jag får en rolig kväll imorgon! då ska jag på Barty!



Bild innan idag, bild på håret kommer imorgon..
måste ha bättre ljus för att ta bilden:)




XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym





Min FINA syster <3

2010-11-11 @ 22:38:27
Postat av: Alexandra

Du får komma hem så ska du få se på rött hår ;) Kommer du inte ihåg att vi alltid tog rödare än vi ville ha för det aldrig blev tillräckligt rött annars? ;)

Jag ska kika runt och tipsa om vilken färg du ska ha !

Ha så kul på bartyt ;) :D

2010-11-11 @ 22:38:33
URL: http://busbisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0