fredags lyx;)

sitter och äter middag, SJÄLV! så får ha datan med mig vid bordet! Håkan spelas på högnivå för att överrösta fläckten som är på max eftersom jag brände min veg schnitzel!
ska snart hoppa på bussen som går om en halvtimme och jag sitter och äter och har inte sminkat mig än!! fast jag har haft hela dagen på mig!!
ska till Emil på BARTY!
Jackan kom idag, men är så ledsen att jag inte vill tänka på det!
det är storlek XS men ser ut att vara stl XL!
ska ha den i någon dag och om det inte alls går säljer jag den på tradera och köper en annan som jag kan prova i butik!!
Dagens middag!
Riktig lyx!
Brände den, eftersom jag noppade mina ögonbryn, men vände på den
så kan man äta med ögat;)


Konstigt att sitta ensam och äta, familjen ute på äventyr;P


XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygga stolar

2010-11-16 @ 09:49:45
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0