Eclipse

Tredje twilight filmen blev det ikväll, film mys hos Andrea med popkorn och bubbelvatten!
var tyvärr inte super insatt i filmen hela tiden eftersom hade någon vid min sida som hade sätt filmen innan och skulle kasta popkorn och PRATA MASSA!
Men den var helt okej men dom två senaste tycker jag har varit utdragna, jag mena det handlade ju fortfarande om den rödtotten som ville hämnas från film ett, och bella som har svårt att välja kille! och det hatar jag eftersom jag gillade film ett för dom var så fina ihop och Eddi r ju super snäll, så ska hon hålla på och krångla! ne, men vet vad som kommer hända i dom andra filmerna och det kan nog bli spännande ;) (Aandrea har skvallrat)
imorgon hoppas jag att det blir att jag färgar håret, vill bli som förra vintern lite rödbrun ;)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0