tankar

kommer det vara så här länge?
hur gör man rätta besluten i livet?
ska skriva en lista om vad jag ska göra med mej själv,
hur gör man det?
har fått besked idag om att skola just nu kanske inte är det rätta för mej.
måste fokosera på mej själv..

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till.

stängt inne mycket i mej som jag måste
ta tag i.. måste börja prata mer med mina vänner,
som jag har svårt med heller brar sånt som handlar om mej..

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är..

hoppas verkligen att jag får jobbet i göteborg i sommar, så jag kan ta lite tid att
tänka och se om jag kanske ska vänta med skolan och jobba ett tag, jag tar ändå studielån
så vill inte slänga pengarna i sjön som jag sedan ska betala tillbaka,
självklart ska jag gå klart terminen ut och kämpa så gott jag kan..
det jag ska göra är: skola, träna och vänner!
träningen är viktig särskigt min Yoga de ska jag göra så ofta jag kan.

måste göra något åt mej själv nu, hur mycket jag än vill det kan man inte vakna
upp en morgon och märka att allt är jätte bra!
måste ta tag i det själv, det inte lätt men har inget annat val..

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är!


det som är skrivet i kurstila är från Melissa Horn - en tid tillbaka.
just nu är det den låten jag lyssnar på hela tiden och funderar på allt som snurrar i huvudet
dåliga besked i dag så har inte varit på topp, men måste försöka få ner båda mina
fötter på jorden och hitta den Isabell Skog jag faktiskt är..
ganska personligt, kanske är lite knäppt att låta vem som helst läsa detta.
men jag va tvungen att dela med mej lite och jag bryr mej inte om att bli dömd heller alla
förutfattade meningar, alla snackar massa skit och vem bryr sig, inte jag.. nu ska jag bli mig själv!





xoxo










Kommentarer
Postat av: Anki

Kloka tankar Älskade Isa<3

2010-05-04 @ 07:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0