toppen dag!

haft en jätte bra dag!
var jätte trött imorse men det va nog sägen som gjorde det;P
var med Vicky en stund innan min interjuv som jag hade på hemmakväll hon lugnade mej lite:)
men det gick iaf jätte bra dom ska ringa imorgon heller på fredag, måste fixa min telefon imorgon!!
efter intejuv träffade jag vicky igen vi gick och fikade och hade jätte skoj! hängde på rusta länge och satt i massagestolarna!!!
sedan hem snabbt och sedan träffade jag Lina och har varit med henne resten av kvällen på ceers och stöttat henne i sin första dag i blackjack bordet:)
har suttit där tills nu och hon var jätte jätte duktig!
har druckigt typ 1000 glas vatten så är super kissig men vill inte lämna mitt rum..

vädret har varit sommar i dag! hur härligt som helst när man går i solen och det doftar från alla träd<3

nu ska jag kolla lite web tv sedan sova.. imorgon ska jag ut till bua och hälsa på pappsen och hämta mitt simkort!!
vet ej hur jag ska ta mej dit bara när bussen kostar 46 jävla kronor!! har inte det:S
får leta en kronor imorgon:P

tack mina älsklingar för en underbar dag!<3






xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0