söndag kväll..

ligger i sängen tårana riner, har just kollat på a walk to remember så underbar film men väldigt sorjlig!

min helg har varit jätte bra! fick jobbet på hemmakväll gick dit och pratade med dom i fredags så ska dit imorgon och hämta mitt skhema:)
jobbade på event fredag dag gick jätte bra när jag gick hem därifrån stäötte jag på vicky följde med henne på stan och sedan hem till henne duschade och gjorde oss i ordning sedan hem på midag hos Lina och Sofia!
åt gott och drack gått och hade jätte mysigt tog sedan en taxi ner till stan och kvällen fortastte länge:)

lördagen sov jag mycket för att jobba på event kl 5..
det gick jätte bra serverade 620 ringhalsare 3 rätters middag, vin och kaffe:)
kom hem kl 3 på natten:)

och i dag ahr jag inte gjort något tog en promenad sen har jag legat i sängen och kollat webb tv och film:)

nu ska jag la snart sova.. lyssna lite på winnerbäck sen sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0