måndag

sitter o soffan och koller på film, Denna dagen har inte varit den bästa, mest legat i soffan och kollat på tv..
vet inte vad jag ska ta mej till just nu, vad ska man följa?
osäker, smärta, ånger och förvirrad..
en lycklig känsla kommer smygande men hur hanterar jag detta?

blir väl att jag får dra hem till mamma..
imorgon är jag ledig ska träffa fina Lina och prata massa ska vi! hon är en underbar tjej!
vill upp till göteborg och träffa Evelina men har inga pengar så får se när jag kan det..

nu var filmen slut den va inte alls så bra, lite, men väldigt depremerande..

men nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på bella tyra show det  tycker jag är så bra
dom tjejerna är så härliga så man bara kan skratta åt dom!



tom blick..


xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0