lördag

ligger i sängen och lyssnar på winnerbäck, har haft värdens migrän idag och igår!
skulle jobbat men gick inte att komma upp ur sängen..
men nu börja jag kan röra på mej och det blir bättre..

igår låg jag i soffan hela dagen och kvällen idag har jag legat i sängen.. men nu börjar det som sagt att gå över..

det har inte hänt mycket nu det senaste har varit med min underbara Lina, vicky och sofia!
ikväll ska jag nog vara med vicky hon hade sin sista tenta idag! hoppas det gick bra har inte pratat med henne än.. en dusch skulle nog vara bra för mej nu..

mitt liv nu är vänner och det är det bästa saknar många vänner som man inte ungås med så mycket längre men sanna vänner har man alltid kvar heller visst var det så?
allt annan är bara jobbigt och tråkigt.. hoppas detta blir en kanon sommar!!!
vill att min andrea ska komma ner till mej! hon skulle ju det man nu går det inte att ringa tillbacka till henna:(

snälla vill så mycket just nu men vet inte om något kommer bli som jag önskade det.. bara att gå vidare och leva dag för dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0