dåligt väder

har egentligen inget att skriva just nu mer än att min helg varit bra jätte kul med Lina har jag haft och igår var jag hela dagen ute i bua och var med familjen Nilsson/eriksson som jag sov hos så en hel del lekande på morognen:)
gick hem till johanna sedan och var med henne hela  dagen kvällen.. skulle gå bort till bisse men vi var så trötta vi båda låt i sängen coh kollade på film:)

imorse när jag vaknade va jag jätte fin i håret såg ut som en frisör hållt på med dej jätte läng:P



syns inte så bra på bilden men jätte fina stora lockar:)


vädret är grått i dag har varit det ett tag nu, ibland sticker solen från mellan de gråa molnen. vädret är som mej just nu..
mest grått och regn och ibland kommer solen fran i en liten stund och försvinner igen...

vill ha bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0