inget nytt

sitter i skolans datasal och äter naturgodis, skulle försöka jobba men först hannade jag vid en data som var så seg att det inte gick då bytte jag till den andra datasalen då är det någon brud som bråkar med sin kille på telefon så då kan man ju inte koncentrera sej på något annat än att tjuvlyssna på de:P
så det har gått så där för mej i skolan i dag, va på matten utan böcker för dom va inlåsta i bisses lägenhet, men lånade böcker av läraren då gick det faktiskt bättre:P
hade ingen religon så gick till br och snackade med bisse följde henne till banken.
och nu har jag suttit här ett tag men inte fått så mycket gjort måste fixa min data så jag kan göra det i lugn och ro!
nu gick bruden men data salan stänger snart så hinner inte göa klart..

ikväll ska jag hem till sandris och ungås med vännerna sen till Ceers på något musik Qvis vad nu det är.. men det är kul att göra något tillsammans alla på veckodagarna också:)

har inte mer info om lägnhet killen/mannen ringde jag hala dagen i går men han svarade inte skickade mss och sa att jag kunde flytta in så fort som möjligt och så..
hade fått svar i morse där det stod att det lät bra och han va i london men skulle höra av dej senare.. hoppas det betydet något bra!!! vill bara starta om mitt liv på nytt nu! så fort som möjligt!! inte så lätt att göra det just nu..

nu tror jag faktiskt att jag tar en promenad till rusta;) och sen gå hem till sandra! det är ju så härligt väder så varför inte vandra om kring?



oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0