hemma i mitt gula hus!

vi kom hit vin 4 tiden i morse, känns underbart men att sitta i en bil från 16.30 till 04 är inte alls kul! men läste en hel del! läste ut den boken jag höll på med, 2 tidningar och en ny bok, ego girl av carolina gynning läste mer än halva boken!!

men överlevde resan, somnade gott när vi kom hem!
konstigt att komma upp till massa snö när det är vår i varberg.

Idag har vi sovit och varit hos momma och moffa, fikat och gjorde lite ärenden i stan.
sen när vi kom hem och åt jätte god fisk soppa!!
så har hela familjen legat i soffan och kollat på tv<3
nu kollar vi på vingar av glas, länge sedan jag såg den..


lite bilder ;)




Långtrååkigt



stannade för att äta men längst denna vägen så fanns de inte
så många ställen att stanna på så fick ta första bästa..



en liten gubbe som gjorde ''god'' mat
ärligt så va det super äckligt!!!



mitt i ingenstans!



fönsterutsikt! detta och massvis med skog!




underhållning




jag i dag! lite fransk stil med mammas basker;)





oxox!







Kommentarer
Postat av: Evelina





Min fina & underbara syster <3

2010-04-03 @ 08:29:36
URL: http:///eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0